اسلایدر

میز لپ تاپ با قابلیت استفاده خوابیده + عکس
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

 

 

این میز می تواند در ارتفاع و زاویه های گوناگون برای استفاده لپ تاپ تنظیم شود.این میز لپ تاپ را می توانید به طور دلخواه در هر زاویه و ارتفاعی تنظیم کنید.

یه ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, :: 20:48
mahnaz

همان‌طور كه مي‌دانيم پس از سال‌ها، لپ‌تاپ‌ها هيچ تغييري نكرده است؛ اما اكنون بازارشان از طرف تلفن‌ها و تبلت‌ها تهديد مي‌شود.نسل جديد دستگاه‌هاي قابل‌حمل صفحه لمسي نياز خود را به رايانه‌هاي شخصي براي استفاده از ترك پد و صفحه‌كليد رفع نكرده‌ و اين موضوع موجب شده‌ تا مردم دوباره به اين موضوع بينديشند كه آيا نياز به يك نوت‌بوك در خانه‌شان دارند يا نه؟

در پاسخ به اين سوال، توليدكنندگان رايانه‌هاي شخصي در حال حاضر لپ‌تاپ‌ها را به عصر جديدي راهنمايي مي‌كنند؛ عصر لپ‌تاپ‌هاي لمسي و اين كار را با كمك تغييرات اساسي سيستم‌عامل قوي ويندوز 8 انجام مي‌دهند.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 23:43
mahnaz

 

با ورود ویندوز 8 بسیاری از سازندگان سخت افزار از این فرصت استفاده کرده و محصولات جدید خود را که از فناوری لمسی و سیستم عامل جدید مایکروسافت استفاده می کند، در نمایشگاه IFA برلین معرفی می کنند.

شرکت ایسر یکی از تولید کنندگان سخت افزار است که آلترابوکهای جدید خود را با عنوان سری M3 با صفحه لمسی ارائه کرده که از سیستم عامل ویندوز سود می برد.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 20:35
mahnaz

آیا لپ‌تاپی که تنها ظرف 2 ساعت باتری‌اش خالی شود اصلاً به درد می‌خورد؟ معلوم است که نه. ماندگاری مناسب باتری در استفاده‌های مداوم، یکی از مهم‌ترین موارد مؤثر بر تصمیم‌گیری حین خرید لپ‌تاپ است.
در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا با 10 نوت‌بوک که باتری آنها ماندگاری زیادی دارد آشنا شوید. تست باتری که برای این رتبه‌بندی مورد استفاده قرار گرفته، «مرور پیوسته وب با وای-فای روشن» بوده و باتری تمام این لپ‌تاپ‌ها، حداقل 7 ساعت دوام آورده.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
شنبه 3 شهريور 1391برچسب:, :: 23:57
mahnaz

سامسونگ پس از عرضه موفق اولین سری لپ تاپ ویژه بازی خود با عنوان Series 7 Gamer در ابتدای سال جاری میلادی، بار دیگر این محصول را با بهبودهای چشم گیری روانه بازار کرده است.

مدل جدید این لپ تاپ که بیشتر با نام Series 7 Gamer Yellow 3D شناخته می شود، با طراحی ماهرانه و رنگ چشم نوازش، هر کاربر عاشق بازی را جذب خود می کند. و البته مهم تر از ظاهر زیبا، پردازنده سندی بریج اینتلی Core i7 - 3610QM و واحد گرافیکی AMD Radeon HD 7870M دو گیگابایتی درون این لپ تاپ، جایی برای حرف باقی نمی گذارند. این لپ تاپ 3.8 کیلوگرمی از ۸ گیگابایت رم DDR3 هم بهره می برد.

به لیست محسنات این لپ تاپ می توان صفحه نمایش 17.3 اینچی SuperBright را افزود که از نوع ال ای دی سه بعدی است. این نمایشگر در کنار کیفیت فول اچ دی، ۴۰۰ نیت روشنایی را در رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، برای بازی خورها فراهم می آورد. البته برای سرعت بیشتر، در مدل جدید لپ تاپ ویژه بازی سامسونگ، در کنار هارد یک ترابایتی شاهد حضور یک اس اس دی بوت سریع ۱۲۸ گیگابایت هم خواهید بود.

هنوز هیچ صحبتی درباره زمان عرضه بین المللی این لپ تاپ شنیده نشده و تنها برخی شایعات حاکی از عرضه آن از ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) در کره جنوبی هستند. هرچند که WCG2012 هم این لپ تاپ را به عنوان کامپیوتر رسمی بازی های امسال خود برگزیده است که از ۱۷ تا ۱۹ آگوست در کلن آلمان برگزار می شوند. گفته می شود که این لپ تاپ زیبا و قدرتمند قرار است با قیمت احتمالی ۲۶۴۰ دلار به فروش برسد.



           
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 17:40
mahnaz
           
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:33
mahnaz


شرکت دل در ساخت لپ تاپ های 11.6 اینچی مخصوص بازی موفق عمل نکرده و به خاطر فروش کم آنها تولید سری Alienware-brand M11x را متوقف کرده است. اما وقتی نوبت به اولترابوک ها می رسد، اوضاع کاملا متفاوت می شود. به یاد دارید در نمایشگاه CES امسال اولین اولترابوک دل را با فیبر کربن دیدیم؟ لپ تاپ Dell XPS 13 که حالا وارد بازار شده، آنقدر با استقبال مواجه شده که این شرکت در عرضه آن با کمبود مواجه است.

دل اعلام کرده در حال حاضر توانایی ساخت این مدل را به میزان تقاضای موجود ندارد. میزان تقاضا تقریبا سه برابر پیش بینی شده توسط این شرکت بوده و حالا دل با کمبود سخت افزار برای ساخت XPS 13 مواجه شده است.

البته این شرکت اعلام نکرده میزان فروش چقدر بوده. اما به نظر می رسد از فروش موفق لپ تاپ اش خوشحال است.


small_xps13-keyboard2_narenji.jpg

این لپ تاپ با قیمت ابتدایی ۱۰۰۰ دلار با پردارشگر اینتل Core i5 2467M با سرعت 1.6GHz و گرافیک Intel HD Graphics 3000 با چهار گیگابایت رم و 128GB حافظه اس اس دی به همراه باطری ۶ سلولی و ویندوز 7 به فروش می رسد. وزن اش را هم فراموش نکنید که ۱۳۶۰ گرم است.



           
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:15
mahnaz

جدیدترین اولترابوک سری ۹ سامسونگ را می توان قطعه زیبایی از دانش مهندسی دانست. همان طور که گفته بودیم، فعلا نباید لپ تاپ بخرید. زیرا وقتی محصولاتی مانند این اولترابوک سامسونگی در راه هستند، چرا باید به سراغ ابزاری با قطعات قدیمی برویم؟ این نسخه به روز شده از اولترابوک های سری ۹ سامسونگ از پردازنده Ivy Bridge در سینه خود بهره می برد.

به نظر می رسد که آماده سازی این اولترابوک، دنباله حرکتی است که با معرفی لپ تاپ ویژه گیم سری ۷ سامسونگ شروع شد. البته در اولترابوک سری ۹ هنگام انتخاب قطعات، بیش از کارایی، تاکید بر روی بازده و راندمان بوده است. سی پی یو به کار رفته در این لپ تاپ، یک دو هسته ای Core i5 3317U از خانواده Ivy Bridge با سرعت 1‪.‬7 گیگاهرتز است. گرافیک آن هم از سری جدید گرافیک های Intel HD 4000 بوده و از یک SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت برای ذخیره اطلاعات بهره می برد. از دیگر امکانات این سبک وزن 1.65 کیلوگرمی که تنها 14.9 میلیمتر ضخامت دارد، می توان به صفحه نمایش ۱۵ اینچ LED SuperBright Plus با روشنایی ۴۰۰ نیت و رزولوشن 1600 در 900، ویندوز سون ۶۴ بیتی Home Premium و رم ۸ گیگابایتی 1600MHz اشاره کرد.

و در پایان همانطور که انتظارش را داشتیم، هنوز خبری درباره قیمت نهایی و یا زمان عرضه این محصول سامسونگ اعلام نشده است و به گمانم باید تا همان اواخر تابستان یا پاییز، منتظرش بمانید. که البته انتظار ارزشمندی به نظر می رسد.



           
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:13
mahnaz

اگر قصد خرید مکبوک دارید شاید بد نباشد کمی صبر کنید. چرا که شایعات جدید می گوید فاصله چندانی با ارایه سری جدید لپ تاپ های اپل نداریم. نماینده های مختلف فروش اپل گزارش می کنند که بعضی مدل های جدید را موجود ندارند و این نشانه این است که اپل آماده ارایه مدل جدید است.

اپل معمولا با ورود مدل جدید، تولید مدل قبلی را متوقف می کند تا بتواند توزیع آن را راحت تر انجام بدهد. در مورد مشخصات مکبوک های جدید طبق معمول هیچ خبر رسمی وجود ندارد.

اما پیش بینی می شود سرانجام اپل طراحی آنها را تغییر بدهد و مهمترین نکته این است که بعد از ارایه آی پد جدید با آن رزولوشن بالا باید منتظر باشیم مکبوک های جدید هم با نمایشگر رتینا وارد بازار بشوند.

در کنار آن تصور می شود اپل با هارد دیسک ها هم خداحافظی کرده و SSD را در تمام مدل ها جایگزین کند. پردازشگر سریع تر سری Ivy Bridge اینتل و گرافیک بهتر هم جزو چیزهایی است که باید انتظار شان را بکشیم.



           
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 20:59
mahnaz

شرکت توشیبا سری جدیدی از لپ تاپ هایش را به نام Satellite P8 وارد بازار می کند که امکان دیدن تصاویر سه بعدی توسط آنها نیز وجود دارد.

این شرکت هنوز در مورد مدل دقیق پردازشگر و کارت گرافیک این لپ تاپ ها صحبتی نکرده و فقط گفته که روی آنها جدید ترین پردازشگرهای اینتل و آخرین مدل GPU شرکت انویدیا را پیدا می کنید. امیداوریم شاهد پردازشگرهای Ivy Bridge و گرافیک Kepler باشیم.

این لپ تاپ ها در اندازه های 15.6 اینچی و 17.6 اینچی وارد بازار می شوند و می توانید تصاویر سه بعدی را روی آنها بدون نیاز به عینک مخصوص مشاهده کنید.

طراحی نسبتا زیبا به همراه نور backlit برای کیبرد و چهار پورت USB 3.0 و خروجی اچ دی ام آی و بلوتوث 4.0 و WiDi هم آن را همراهی می کنند.

پخش کننده بلو-ری و حافظه هیبرید (۸ گیگابایت سولید و ۷۵۰ گیگابایت هارد دیسک) هم به این کامیپوتر کمک می کند تا سرعت بیشتری هنگام کار داشته باشد.

این کامیپوترها در سه ماهه دوم سال جاری میلادی وارد بازار می شوند و قیمت نیز هنوز رسما اعلام نشده اما پیش بینی می شود حدود ۹۴۰ دلار به بالا باشد



           
یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, :: 23:7
mahnaz

قیمت لپ تاپ های ویندوزی روز به روز کمتر می شود و طبق آخرین گزارش در دسامبر ۲۰۱۱ متوسط قیمت یک لپ تاپ ویندوزی تنها ۴۵۶ دلار بوده است. با این وجود هنگام خرید یک لپ تاپ جدید، هیچ یک از شما دوست ندارید که پول تان را بابت یک دستگاه ضعیف و کم قدرت خرج کنید. ولی در همین گستره قیمت هم شما می توانید نمونه های خوبی با حداقل ۴ گیگابایت رم، پردازنده نسل دوم Core i3 و هارد دیسک 500 گیگابایتی پیدا کنید. چیزی که نیروی کافی را برای بسیاری از کارهای روزانه فراهم می آورد. برای راحت تر کردن انتخاب در اینجا ۸ لپ تاپ با قیمت جهانی کمتر از ۵۰۰ دلار را معرفی می کنیم که در ایران هم با قیمت نسبتا مناسبی می توانید آنها را تهیه کنید.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 21:51
mahnaz

کینکت مایکروسافت تحول بزرگی در دنیای بازی های کامپیوتری به وجود آورده و از چند روز دیگر کینکت برای کامپیوترهای شخصی هم وارد بازار می شود. اما حالا خبر جدید حاکی از ساخت لپ تاپ هایی است که سنسور کینکت را به صورت پیش فرض درون خودشان دارند.

حرکتی که می تواند یک تحول بزرگ در لپ تاپ ها به حساب بیاید. سایت Daily گزارش می کند که نمونه اولیه لپ تاپ هایی که با این سنسور تجهیز شده بودند را دیده است.

به گزارش این سایت، در نگاه اول شما لپ تاپی با ویندوز 8 را می بینید که در بالای نمایشگر آن تعدادی سنسور تعبیه شده است. جایی که معمولا وبکم قرار می گیرد. در پایین نمایشگر نیز تعدادی LED قرار داشته است.

مایکروسافت رسما تایید کرده که این لپ تاپ جزو نمونه های اولیه این شرکت است. بنابراین اگر همه چیز خوب پیش برود احتمالا از سال آینده می توانید ویندوز 8 را با قابلیت های جدید اش روی لپ تاپی داشته باشید که به کینکت مجهز است و شاید کم کم باید با موس خداحافظی کنیم.

هر چند به نظر نمی رسد موس به زودی میز کار ما را ترک کند، اما اضافه شدن کینکت به لپ تاپ ها احتمالا استفاده از ابزارهای ورودی را کمتر خواهد کرد و استفاده از لپ تاپ را هم به همان نسبت راحت تر و لذت بخش تر می کند.



           
شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 20:30
mahnaz

اچ پی دیروز حسابی بازار لپ تاپ را به تب و تاب انداخته و با معرفی محصولات جدید و یا بازطراحی محصولات قبلی، کارزاری سخت تر از قبل را برای رقبایش تدارک دیده است. اول از همه اینکه بالاخره این شرکت هم وارد بازی لپ تاپ های فوق باریک یا اولترابوک ها شد. اچ پی دیروز در استرالیا به صورت رسمی لپ تاپ فوق باریک Folio را رونمایی کرد. این اولترابوک که با اس اس دی ۱۲۸ گیگابایت mSATA و حداقل قیمت ۹۰۰ دلار عرضه می شود، دارای صفحه کلید backlit بوده و باتری آن تا ۹ ساعت شما را همراهی می کند.

 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:, :: 19:38
mahnaz

 

شرکت اچ پی این روزها زیاد خوشحال نبوده است. با اینکه این شرکت بزرگترین فروشنده کامپیوترهای شخصی در جهان به حساب می آید اخیرا با سقوط بزرگی در سهام اش مواجه بوده و حتی تصمیم گرفته بود برای حل بحران اش بخش تولید کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ اش را مجزا کرده و در قالب یک شرکت دیگر در بیاورد.

حالا به نظر میرسد این شرکت در نهایت از تصمیم قبلی اش مبنی بر جدا کردن بخش کامپیوترهای شخصی منصرف شده. مدیر عامل جدید اچ پی اعلام کرده که این شرکت به ساخت کامپیوتر مانند قبل ادامه خواهد داد و ما به این نتیجه رسیده ایم که مجزا کردن این بخش دارای هزینه و ریسک هایی است که نسبت به مزایای آن بیشتر است.

بنابراین طرفداران کامپیوترهای اچ پی می توانند خوشحال باشند که این شرکت همچنان به ساخت کامپیوتر و لپ تاپ هایش ادامه خواهد داد و ضمن اینکه در کنار این خبر اعلام شده که این شرکت مشغول کار روی تبلتی بر اساس سیستم عامل ویندوز 8 هم هست.



           
جمعه 6 آبان 1390برچسب:, :: 18:28
mahnaz

 

در بازار کامپیوترها چه میگذرد و رقابت به کجا رسیده است؟ به گقته ی موسسه آماری گارتنر، بر خلاف تصور کلی، بازار کامیپوترهای شخصی همچنان در حال رشد است.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 30 مهر 1390برچسب:, :: 17:56
mahnaz

 

بنگلادش موفق به تولید لپ تاپی شد که مقامات این کشور آن را یکی از ارزانترین در جهان می دانند. "شیخ هاسینا" نخست وزير بنگلادش روز گذشته در پایتخت این کشور لپ تاپ "دوئل" را رونمایی کرد. این اولین لپ تاپی است که در کشور بنگلادش تولید می شود.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 19:42
mahnaz

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.